Pracovní plán zasedání hodnotící komise

Fotografická soutěž „Řeky v proměnách“

Členové hodnotící komise:

  • Jindřich Štreit – dokumentární fotograf (předseda komise)
  • Renata Ramazanová – místostarostka města Krnova
  • Monika Vyležíková – pracovnice na MěÚ Krnov, odbor školství – kultura a sport
  • Iveta Laštůvková - pracovnice na MěÚ Krnov, odbor regionálního rozvoje
  • Ladislav Steininger – výtvarník a pedagog na SPgŠ a SZŠ Krnov
  • Karel Soukop – redaktor POLAR televize Ostrava (redakce Bruntál)
  • František Kuba – zástupce šéfredaktora Bruntálského a Krnovského Deníku
  • David Valach – člen společnosti pro přírodu a krajinu ACTAEA
  • Karel Michalus – předseda Spolku Přátelé Vrbenska
  • Kristina Vránová – studentka SPgŠ a SZŠ Krnov
  • Denisa Slačíková - studentka SPgŠ a SZŠ Krnov
  • Jeanette Valentová - studentka SPgŠ a SZŠ Krnov

Sčítací komise:

  • Rostislava Rollerová – pracovnice na MěÚ Krnov, vedoucí odboru životního prostředí (vedoucí)
  • Adéla Jurčíková - asistentka manažera projektu, studentka SPgŠ a SZŠ Krnov

Dohled nad zasedáním komise a zajišťování průběhu zasedání:

  • Jana Vágnerová – hlavní vedoucí projektu, pracovnice na MěÚ Krnov, odbor životní prostředí
  • Jitka Chaloupková - vedoucí projektu, pedagog na SPgŠ a SZŠ Krnov

Moderování zasedání:

  • Radek Vráblík – manažer projektu, student SPgŠ a SZŠ Krnov
  • Karin Rajnochová – asistentka manažera projektu, studentka SPgŠ a SZŠ Krnov

Program zasedání:

  • Začátek schůzky členů hodnotící komise na Městském úřadě v Krnově, Hlavní náměstí 1, v zasedací místnosti v prvním patře (vlevo) ve 12.45 hodin, předseda komise prof. Jindřich Štreit ve 12.30 hodin. Čtvrthodinový předstih je připraven z organizačních důvodů – seznámení, občerstvení, příprava členů na hodnocení.
  • Oficiální zahájení zasedání hodnotící komise ve 13.00 hodin slavnostním přivítáním, představením členů komise, seznámení s pravidly hodnocení a případné dotazy.
  • Do soutěže je přihlášeno 173 fotografií, které jsou rozděleny podle věku do kategorií. Každá kategorie bude hodnocena zvlášť. Fotografie budou promítány na plátno přes dataprojektor. Pro kvalitnější fotografie bude po celou dobu zasedání přístupný monitor, na kterém budou fotografie také ke zhlédnutí.
  • Každý člen hodnotící komise obdrží bodovou tabulku, do které si bude značit poznámky a taktéž bodové hodnocení. Hodnotit je možno v rozsahu 0 – 5 bodů, 5 bodů je nejvíce. Fotografie mohou být ohodnoceny stejným počtem bodů.
  • V průběhu hodnocení je možné udělat pauzu pro případné debaty, občerstvení aj.
  • Po ukončení hodnocení všech fotografií všemi členy komise bude následovat sčítání všech bodů u fotografií. Bodové tabulky budou předány sčítací komisi, která společně bodové ohodnocení sečte a průběžně zaeviduje do sčítacího formuláře.
  • Při rovnosti bodů u některých fotografií bude následovat debata členů hodnotící komise, která určí konečné umístnění.
  • V závěru hodnocení musí být určena první tři místa u všech tří kategorií. Rozhodující slovo, po konzultaci s ostatními členy komise, je přiděleno předsedovi hodnotící komise Jindřichu Štreitovi.
  • Veškeré fotografie jsou v anonymizaci, pod čísly a nikdo až do 19. 4. 2011 nebude mít přístup k výsledkům soutěže (mimo vedoucích projektu a manažera projektu).
  • Po určení umístění a uzavření hodnocení budou veškeré formuláře pečlivě zapečetěny do soutěžní obálky a uschovány u manažera projektu, který provede pod kontrolou vedoucí projektu pečlivou kontrolu a připraví ve spolupráci se svými asistentkami materiály pro slavnostní vyhlášení výsledků fotografické soutěže.
  • Ukončením hodnocení je uzavřena fotografická soutěž a nyní se vše bude zpracovávat pro slavnostní vyhlášení výsledků, které se uskuteční 19. 4. 2011 v 17.00 hodin v koncertní síni sv. Ducha. Na slavnostní vyhlášení jste všichni zváni!
  • V závěru zasedání hodnotící komise je prostor pro volnou diskusi.

Plán ke stažení zde...

Vytvořil: Radek Vráblík, manažer projektu